söndag, maj 10

Can you sing with all the voices of the mountains?

Just nu består mina tankar av ungefär 30 olika tankesnören som har trasslat ihop sig och blurrar runt precis innanför pannan på mig så att jag inte kan få till någonting bra över huvud taget. Iallafall tänkte jag bara säga att jag planerar att snurra ut några av dessa trådar åtminstonde lite och sedan skriva några fler av mina kryptiska inlägg inom en snar framtid, så önska mig lycka till. :)

Och javisstja, Romeo and Juliet imorgon! Det ska bli kul (speciellt eftersom jag stealat en klänning från mamma till pjäsen utan att hon vet om det *moahaha*) och förhoppningsvis kommer min kära lilla Isafold tillbaka tills dess, halvdöv men i övrigt hel.

Håll tummarna för mig nu, både för att jag inte sabbar RoJ, för never-ending-plugg som måste bli klart snart och för att jag ska trassla ut och skriva inlägg imorgon. (Och ja, jag är virrig)

punkt.

1 kommentar:

  1. GO YOU, GO YOU! >8D
    Puss på dig, btw. ^-^
    (vet du om att dig och btw rimmar? *-*)

    SvaraRadera